vaccination och skoning

Idag slutade jag skolan vid 3 och då åkte jag direkt till stallet. Mikael skulle komma och vaccinera några hästar inklusive mina. Braven var skit lugn, Roxi ville inte riktigt stå stilla och röck till några gånger, men det gick bra. ;) Det är typ ett under att jag ens kan vara i närheten när hästarna får sprutor, jag är livrädd för sprutor. Haha

Efter det kom Hasse, så att Braven fick nya skor! :)

Nu måste jag ta det lite lugnt med båda hästarna i ett par dagar, pga vaccineringen. :)


Btw, förlåt för jag inte bloggat tidigare men jag har väldigt mkt plugg just nu. :)

/Vicky


Kommentarer
Postat av: IDA

Jättefin bild på er! :)

2011-11-30 @ 23:47:23
URL: http://idrus.blogg.se/
Postat av: Sandra

Skriv om bloggträffen! :D

2011-12-01 @ 10:01:57
Postat av: Anonym

Haha! Vad kuul! Jag har också hasse som hovslagare till Min ponnnii <3 han är skitbra! :) kram

2011-12-01 @ 10:07:14
Postat av: Hedda

Sjukt fin bild! ;D

2011-12-02 @ 13:57:06
URL: http://tuckmill.blogg.se/
Postat av: malin

Vilken grymt fin fjord du hade!! :)



Har ni gjort designen själva eller någon annan? Jätte snyggt!

2011-12-02 @ 19:50:45
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart har du köpt din outfit som du har på bilden till (Roxelina?) Har letat som en tok efter den färgen på benlindor och schabrak men har inte hittat något. Skriv gärna i ett inlägg. Jätte tacksam för svar.

Undrar även vad du har för sadlar till dina hästar :)

2011-12-03 @ 09:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0