träningen igår

Träningen igår gick åt skogen. Inget funkade och både jag och Braven var inte på det bästa humöret direkt. Han var stel och lyssnade inte alls, dock är det inte så konstigt då han tagit det lugnt hela veckan. Men sånna ripass finns också, det är bara att lägga det bakom sig och hoppas att nästa ridpass blir mycket bättre. :)

Pappa filmade men jag är inte säker på att jag vill lägga ut det, för det finns några läsare som alltid ska påpeka saker och det orkar jag inte med just nu. Får se om jag överlägger att lägga ut den senare. :)



/Vicky

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jagtycker han ser jättefin ut!

2011-11-25 @ 13:47:58
URL: http://dressyrstar.bloggplatsen.se
Postat av: Alva

SNÄLLA FILM! :D

han ser fin ut på bilderna!

och det kanske kändes värre än vad det såg ut ?;)

2011-11-25 @ 17:20:25
URL: http://alvaaohlstrom.blogg.se/
Postat av: noora

Fin är han iallafall! :)

2011-11-26 @ 00:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0