TRÄNING IGÅR FÖR LENA

Jag måste bara säga att det var första gången som jag tyckte det var kul att rida dressyr på min ponny. Satan så bra det gick!! Dock så gjorde vi väldigt simpla saker, vi jobbade på hans lugn att han inte fick dra iväg när han inte orkade och att han fortfarande skulle jobba i avsakningarna. Men gud så bra det gick. Blir nästan lite sugen på att börja tävla dressyr när jag såg i spegeln att min ponny är ganska snygg. Hon sa även att Solero har precis samma möjligheter som braven har i dressyr och lätt kan vara med och fajtas i dem högre klasserna, så det väckte lite hopp ;) Så nu blir det massa med träning under vintern så kanske jag kan rida honom ordentligt så vi kan ut på någon dressyr bana. :D Jag vill absolut fortsätta träna för lena då jag tycker att hon är väldigt bra. Dock så är det så dumt eftersom att dem veckorna som jag går sent är hon där. Men vi ska försöka fixa någonting.

 Ni får film senare idag när jag kommer hem från stallet. Ni ska även få film från tävlingen med Frans på södertörn!!


/Elina

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad heter erat stall? Och vart ligger det? Svara snabbt är ni snälla, för ni har väl hästarna på samma stall? Eller? Om ni inte har det, vilka stall står ni på? Båda? Och vart i stockholm ligger dom? Ni skulle rädda mitt liv för att just nu har vi ingen stallplats till min ponny och om jag inte får de snart så måste vi sälja honom :-( så snääälllaaaa svara snabbt!! Älskar bloggen! Kram

2011-11-02 @ 09:56:33
Postat av: Lina

Va kul att det gick så bra! Solero är verkligen en fin ponny! Det vore kul att se er ute på någon dressyrbana någon gång! :)

Lycka till med allt!

2011-11-02 @ 09:58:10
Postat av: Johanna

Gud va han e fin :) Kan du inte lägga upp bilder från träningen?

2011-11-02 @ 10:09:04
URL: http://dressyrstar.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

va kul ;)

2011-11-02 @ 10:13:06
URL: http://hilllaryochfleur.blogg.se/
Postat av: vilma wiklund

vad kul! du måste träna nu i vinter så du kan tävla dressyr till nästa år! :D

2011-11-02 @ 10:56:33
Postat av: matilda

Elina nej, du ska inte tävla dressyr...

2011-11-02 @ 12:21:31
URL: http://matildanerell.blogg.se/
Postat av: Hedda

Bra Elina!! Tävla lite dressyr!! :D

2011-11-02 @ 15:10:27
URL: http://tuckmill.blogg.se/
Postat av: HANNA

så klart du ska tävla dressyr, ni kommer bli grymma!

2011-11-02 @ 19:19:26
URL: http://mwponnisarna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0