SHIT VAD DÅLIGT AV MIG

Kom på nu att jag inte bloggade ett smack igår, riktigt dåligt! Förlåt för det iallafall.

Igår var jag och Solle på träning för Hasse, gick bra fast Solle var riktigt stark, men satan vad han hoppade på sista språnget som var en oxer runt 100cm så det jämnade ut hans dåliga sida :p Hade även tredelat på honom, ska nog ha det när jag hoppar eftersom att han viker in huvudet så mycket.. Sen får pelhamet stå för den större delen av ridningen hemma eftersom att han börjar ignorera det tredelade efter ett tag. Så det är bra med lite variation på bett, på alla hästar faktiskt!

Men det var väl det jag ville säga att Solle var tillbaka på banan igen!

/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0