RESULTAT

Idag var vi somsagt på årets sista tävling, Södertörn.

LB
Han var jätte fin och hoppade bra. vi nollade i grunden utan problem. I omhoppningen så fick jag lite black out xP glömmer först vart första hindret i omh är. Sen så rullar det på bra till hinder nummer 13, jag var helt säker på att efter det hindret så var det ett hinder till som jag inte kunde komma på. Så jag red rakt fram fast jag ökade ingenting, utan höll honom och försökte tänka banan. Sen så gjorde jag en halt för att tänka om det var något mer hinder fast då säger speakern 0-fel så det var lättnad :P Vi slutade iallafall på en 4 plats trots allt :)

LA
Den här rundan var mindre bra kan man säga, haha. Första hindret klockrent, andra petar han, 3an klockren sen 4an ligger han lite långt mot så han stannar, sparkar till honom en gång och han blir förbannad och reser sig, kommer en gång till och han hoppar, dock så hinner han inte med me bakbenen så river det ganska kraftigt.

Han kändes lite konstig första stegen efter hindret men sen släppte det, tänkte hoppa 5an och sen utgå. Mot 5an så kändes han osäker och vinglig men han hoppade den bra. Jag fortsatte mot kombenationen eftersom att han kändes okej och jag ville rida igenom den. Han hoppade bra genom den så jag tänkte att det är väl bara att fortsätta trots allt, har inget att förlora, Frans behöver mer kött på benen. 7an hoppade han bra, 8an ännu bättre och 9an hoppade han förjävla bra, och dessutom var det den största oxern på hela banan! Det kändes så skönt att avsluta banan med riktigt bra språng. Han kändes mycket modigare i slutet vilket var bra. Banan var väldigt maxad och hindren breda. Men det funkade okej ändå! :)



FILM KOMMER NÄR VIDEOFY VILL SAMMARBETA IGEN!!

/Elina

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jävlar va han stegra! Haha xd

Men varför lägger du inte ut filmera på Youtube ditt knaaaas?

2011-11-19 @ 21:51:11
URL: http://matildanerell.blogg.se/
Postat av: Ewelina

Du är riktigt grym Elina. Dunder snygga ponnisar har du också. Du kommer bli något stort.

(Brukar vara på samma tävlingar som dig oftast när du tävlar Frans.)

2011-11-25 @ 20:44:18
URL: http://ewelinaakerman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0