lena träning

Träningen för Lena Lilja med Braven idag, gick super! Jag red igenom honom igår, så allt "satt på plats" idag. Vi gjorde massa bakdelsvändingar (då jag inte är speciellt bra på det), skänkelvikningar, öppnor & slutor. Lite galopparbete gjorde vi också men vi koncentrerade oss på att han skulle hela tiden skulle gå fram för skänkeln. La jag till skänkeln en gång så skulle jag få reaktion direkt, han var otroligt lyhörd som vanligt. ;)

Direkt när Lena kom in så sa hon till min pappa: "Shit vilken förbättring från förra gången! De har verkligen kommit varandra närmare och han har blivit riktigt maffig!"



/Vicky

/Vicky

Kommentarer
Postat av: Julia-JFdressage

oh, ni är så himla fina!:D

nu längtar jag bara till att se film på er hih (a)

2011-11-29 @ 21:44:49
URL: http://jfdressage.blogg.se/
Postat av: jfdressage

Sv: vi har gjort den tillsammans :)

2011-11-29 @ 21:47:33
URL: http://jfdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0