Krångel med datorn

Jag har lite krångel just nu med min dator så kan inte uppdatera så bra, just nu är det inlägg från mobilen ;)

Jag har iallafall precis kommit hem från stan där jag var med Essie. Köpte ett par hollister jeans samt kollade på breaking dawn part 1. Den var helt otroligt bra, den bästa av alla twilight filmer en så länge. Längtar redan på 2an!!!! Kan verkligen rekomendera den!

Var i stallet i morse och red Solle på ängen, riktigtriktigt fin var han, kunde bara rida honom med benen i stort sätt. I slutet när jag travade av så höjde han även ryggen vilket kändes riktigt bra! :D

Men nu har jag faktiskt ärligt talat inte tid med bloggen (även fast jag vill) måste nämligen läsa en bok på 400 sidor till imorgon och har läst 70, jippeeei verkligen.. Men bi hörs imorgon! / Elina


Så här fint är det just nu vid fontänen i stan :))


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur uttalar man Frans riktigta namn. Videoblogg med detkanske ? ;)

2011-11-20 @ 23:25:23
Postat av: Alexandra

Är tävlingen avslutad ? Vem vann ? ;)

2011-11-21 @ 12:26:33
URL: http://alexofisen.blogg.se/
Postat av: Amanda - Twilightmupparna

Gå gärna in och kolla på min och min kompis Mathildas twilightblogg: twilightmupparna.blogg.se :D

2011-11-21 @ 14:45:13
URL: http://twilightmupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0