inköp i Globen

Här är mina inköp i Globen, det var inte mycket jag köpte.

(dålig bild!)


Två Schabrak från Sjöhagens Wear och ett par lindor från PFIFF. Jag köpte även en klockren julklapp till min pappa, men den kan jag ju inte lägga ut. Då vet han ju vad han får! ;)

Det är nu jag ångrar att jag inte köpte mer.. Jag kollade ut ett till schabrak (som om jag inte hade tillräckligt), ett par vita benskydd, john witaker ridbyxor och ett jätte fint pannband. Men NEJ, jag skulle "spara" pengarna.. ://

Berättar mer om globen senare! :)

/Vicky

Kommentarer
Postat av: Matilda

Köpte du kör bär betalar t-shirt? ;)

2011-11-29 @ 08:50:01
Postat av: Cecilia Nordh-Lindsjö

Hahah tänkte fråga samma som Matilda :p när ja skulle köpa till min pappa så va dom slut i hans storlek :(

2011-11-29 @ 09:26:07
URL: http://cecilianordhlindsjo.blogg.se/
Postat av: Fanny

hahahah ja stog brevid er när ni kom inrusande på donken och ba HEEEEEJ HAR NI FÅTT IN NÅGRA GLÖMDA PÅSAR MED BENLINDOR OCH SCHABRAK?!? :OO

haah söta!

fina grejer btw, puss ni e bäst!

2011-11-29 @ 10:13:01
Postat av: Irma - topponys.blogg.se

Haha, känns som om du köpte KBB (kör, Bär betalar) T-shirten ? ;)

Klockren iaf! Köpte den till min mamma jag :D

2011-11-29 @ 20:33:20
URL: http://topponys.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag köpte oxå ett såntdär vitt schabrak :P sjukt fint

2011-12-01 @ 00:09:33
URL: http://mrjs.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0