Globen dag 1

Nu har jag och Essie precis ätit frukost och ska snart ta bussen till stallet. Vi ska snabba på lite där för att vi sen ska hem och byta om för dag 2 i globen.

Gårdagen var rolig, mycket söta små ponnysar som sprang runt. Lovisas häst ramlade och stog på tre ben under ett av framträdanden. Trodde först att den bröt benet men läste sen på hennes facebook att den inte hade gjort det vilket var skönt! :)

För er som såg stjärnstaffetten så måste ni väl spanat in Black Buster. Den svarta D-ponnyn som Whitaker red. Verkligen jätte roligt att se Buster där! Känner Emma och vi har tävlat mot varandra flertal gånger.

Gick igenom anexet lite fort också, såg ett snyggt RG schabrak som jag är sugen på, så det ska jag visa mamma. Sen så spanade jag även in den röda spooks kavajen, den är fin den, kanske ska önska mig i julklapp? :P

(Emma&Buster)


/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0