Svar på några frågor

Hej!
Jag har några frågor jag hoppas ni vill svara på:)

-Hur gammal är era hästar?

-Vicktoria vart har du köpt din hjälm? Är det en charles Owen(stavning)?

-Elina, vart har du för väst?

-vilken ras är Solero?

kram på er!!:D <3

Kan ju svara på frågorna som är till mig nu på en gång. Frans är född 00 och fyller 11 i maj, Solle är född 98 och fyller 13, vet dock inget datum.

Jag har en racesafe väst som jag är jätte nöjd med. Dock vet jag inte om den inte ska vara godkänd längre från ett visst datum eftersom att det pratas väldigt mycket om det just nu. Men hoppas på att den alltid kommer vara godkänd då den är jätte skön!


Han är en tysk ridponny :)

Varför ska ni sälja Tolle?
Jätte fin blogg!!!! :)
Jag har honom hemma för försäljning! Tack :)

Hej , :)
Vad duktiga ni är!! :D
Har en fråga : jo han studsar ju lite i bland eller vad man nu säger. E det för att han är uppspelt eller? :) Han är ju jättesöt!!
Hej, tack så mycket! :) Ja det är för att han är så pigg och vill iväg :)

har bara en fråga får hästarna vila från hoppning ibland? och du rider dressyr på dom elr har aldrig sätt bilderr när du rider dressyr ;D men älskar hoppning med, men min ridtränare säger att dom ska vila från hopningen och bara hoppa höst 2 grr veckan
Jag hoppar så lite som möjligt med mina hästar. Har jag tävling på helgen så brukar jag bara skutta några språng och känna på hur dom känns. Har jag tävlingar två helger i rad så brukar jag inte hoppa alls där imellan :) Jo det är klart att jag rider markarbete, dressyr kanske inte eftersom att jag inte tycker att det är så roligt. Men markarbete rider jag ofta :)

Hej super blogg :) Oj gick det bra?Ser ut att ha gjort ont? Men han seer het ut , är han det? Ja menar, vilken fart :D Han var jättefin! :) Ha det bra!
Hej, tack :) Jaja det gick bra, fick lite sår och blåmärken bara. Ja han är väldigt pigg :) Tack. Detsamma!

Hur blev det med hjälmen då? hoppade du msvb med en trasig hjälm? :P
Ja, det gjorde jag. Den var inte så trasig utan det var mest skärmen om hängde först, men pappa kunde trycka upp den. Men man ska ju alltid köpa en ny hjälm när man landat på huvudet.

Varför har dem täcke i transporten?
För att det var kallt på morgonen.

Vad är ett meeting för nåt?
Det är en tävling som varar under flera dagar.

/ Elina

Kommentarer
Postat av: CL

Va , ska västarna kanske inte vara godkända längre?!

Dom som är så sköna och snygga!!

2011-05-11 @ 09:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0