shoppat!

Idag har jag varit och shoppat med min kompis Sara inne i stan! Hittade en hel del kläder, men jag orkar inte ta foton på allt, så jag skriver vad jag köpt:

- Blommig tröja
- Persikofärgade shorts
- Ny bikini
- Leggins
- Armband

Jag skulle egentligen köpa en avslutningsklänning, men jag hittade ingen. Jag hittar aldrig klännnigar, jag passar inte i det heller. Men klänning är ett måste på skolavslutningen! ;)


Tesse, Anna, Sara och jag på förra skolavslutningen!

Jag hoppas ni tycker det är kul att läsa om lite annat än bara hästar! :)

/Vicky

Kommentarer
Postat av: Berta Hilda Josefine Karlsson♥

Det är jattekul när ni bloggar lite utanför hästvärlden med.

Fortsätt så!=D

2011-05-14 @ 09:23:32
URL: http://ryttarfliickorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0