Resultat!

LC bed. A:1a
Hon var lite seg på framridningen, men när vi började hoppa fram var hon riktigt fin! :D
Jag nollade grunden, hon var super fin, var i näst sista så tur att hon inte rev. Omhoppningen var efter alla hoppat och vi var 5 st till omhoppning, jag var först ut. Jag var faktiskt rätt nervös, men jag tor helt okej snäva svängar men tyckte ändå jag red rätt snyggt. Vann med 5,40 sekunder! :D Så jag vann LCn!
Eftersom det också var KM klassen var jag klubbmästerskapet också, alltså två gulblåa rosetter, två plakat och ett segertäcke med mig hem! :D

Strök mig från LBn eftersom jag ville sluta när vi låg på topp! :D





Angående att jag bloggar här är för att Elina inte bloggar för hon är bortrest, det var bara några som ville att jag skulle fortsätta men det är inget jag har pratat med varken Elina eller Victoria om. Bara för att göra det klart för er :) Det skulle vara kul men vi får vel se, inte ens säkert E & V skulle vilja, :)

/ESSIE


Kommentarer
Postat av: bella

du borde starta en egen blogg! :)

2011-05-30 @ 16:26:35
Postat av: Patricia

grattis :D

2011-05-30 @ 20:44:29
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Ebba

grattis ! :D

2011-05-30 @ 21:03:38
URL: http://ponnitjejer.blogg.se/
Postat av: : klara

hon har en egen blogg. LOL.

Essiecederroth.blogg.se

hahahahah.........

2011-05-30 @ 22:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0