nytt i ponnyns garderob

Var ju somsagt iväg idag efter skolan med pappa för att köpa boots vilket jag gjorde, 2 par. Fram och bak till Solle. Jag har inte sagt något, men pappa sa att om jag vann msvb så skulle jag få 500:- och jag gjorde ju det så drog med honom vidare från hööks till stockholm ridsport där jag kollade på olika schabrak. Det som fick följa med hem var ett likadant som jag köpt en gång tidigare för länge sen som då jag köpte i en alldeles förstor storlek.. Men nu har jag ett lagom stort shockemöhle schabrak! :)

Det är marinblått med guld passboal.



Kommentarer
Postat av: Eleonor

De schabraket var jättefint!

2011-05-05 @ 11:53:01
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0