Motions pass

Har precis varit ute på en lång och skön spring tur i skogen. Det är så könt att springa när man inte blir trött och bara kan springa hur långt som hellst, älskar den känslan! :) Var iallafall ute i ca 40-50 min skulle jag tro.

Eftersom att ridning kräver så mycket styrka och ork så tycker jag att det är perfekt att träna utanför stallet också för att hålla igång. Så springning är min grej. Brukar ni också Motionera utanför stallet? Isåfall hur? Skulle vara roligt att se vad ni gör om ni gör någonting. :)


//Elina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Friskis & Svettis, bas, medel och cora brukar det bli :)

2011-05-19 @ 22:20:48
Postat av: elin

springer til ridskolan fram och tillbaka

då springer jag i skogen och tar massa omvägar

de brukar bli bra, :D

2011-05-19 @ 23:28:36
URL: http://hestoponny.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag springer varannan dag =)

2011-05-20 @ 06:31:44
Postat av: Johanna

Spelar fotboll :D men jag går bara i sexan och vi har inte så mycket läxor och sånt så jag hinner med både min häst och fotbollen och läxor som man gör på ungefär en halvtimme :D

2011-05-20 @ 07:27:03
Postat av: Patricia

jag försöker komma ut och springa men har så dåliga vägar, vill inte springa i stan.. hehe men jag har en bra väg ut till stallet som är i skogen och där kan man springa :)

2011-05-20 @ 10:25:57
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Li

Jag springer, "power-walkar" och kör lite styrketräning, dock blir det inte så jätteofta men brukar iaf hinna med några gånger i veckan :)

2011-05-20 @ 11:50:44
URL: http://linester.blogg.se/
Postat av: Anonym

Cyklar till stallet och gå upp för en JÄTTEbrant backe som typ är 100 m lång varje vardag ^^

2011-05-20 @ 16:25:20
Postat av: sara

jag gymmar minst tre dagar i veckan på sidan om stallet och hästarna, vilket är väldigt tufft att hinna/orka med när man både har hästarna och skolan!

när jag till exempel kommer hem från stallet typ vid 19-20 på kvällen kan jag säga att det är svårt att finna motivation till att åka och träna.. ;)

2011-05-20 @ 22:12:42
URL: http://sarahannerz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0