mitt liv

jag vet inte men jag har faktiskt slutat gilla eran blogg lite för jag tycker att det har varit otroligt dålig uppdatering. men vad är det, har det hänt något eller så eftersom det är så himla dålig uppdatering?

så snälla uppdatera lite oftare annars tappar ni en läsare, sorry :(

Svar: Jag förstår att det kan börja vara tråkigt att gå in på en blogg som nästan aldrig uppdaterar just nu, det tycker jag också. Men just nu händer det alldeles för mycket i mitt liv och jag bara orkar inte mer, är trött på att låtsas vara glad när jag inte är det.

Förra helgen så tog även Åskan mitt internet, så nu lever hela min familj på ett mobilt internet, vilket är väldigt svårt.

Jag hoppas vi inte förlorar allt för många läsara pga min dåliga uppdatering, snart är jag på topp igen! :D


Mira & Jag <3

/Vicky

Kommentarer
Postat av: Anonym

vinnande hoppbilderna??

2011-05-22 @ 20:33:59
Postat av: frida/ruby

Ta den tiden som du behöver Vicky, och vi "sanna" läsare kommer att stanna och vänta tills du kommer tillbaka och kan berätta om dig och dina superfina hästar <3

stor kram <3

2011-05-22 @ 21:43:28
Postat av: Matilda Hamner

Jag förstår att det blir mycket med allt men snart är det ju sommar!!! :D

2011-05-22 @ 21:49:18
URL: http://ponnyprinzarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle inte du tävla på Årsta igår med laget?:)

2011-05-23 @ 08:24:36
Postat av: Sarah Olsson

Tycker inte er update är dålig..^^

2011-05-23 @ 15:30:19
URL: http://saaraholsson.blogg.se/
Postat av: Patricia

jag väntar, så kul och läsa eran blogg :)

2011-05-23 @ 18:55:24
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: sanna

varför var du inte och tävlade igår?:(

bra blogg!!!!:D

2011-05-23 @ 19:00:00
Postat av: Christina blomquist

Det måste vara viktigare att rida och sköta om sina ponnyer än att blogga, eller hur?

Ett alternativ är ju att sluta blogga alls. Mer tid att rida och träffa vänner, för både skrivare och läsare :-)

2011-05-24 @ 08:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0