Majsan på rymmen

Som överskriften. Nu på kvällen så skulle jag och Karin åka till stallet för att ta in våra hästar från sommar hagen. När vi gjort det så skulle vi gå bort till kyrk hagarna som de kallas för att hämta in Majsan och Mint. När man går dit så går man förbi grann stallets hagar också. Vi går och pratar, när vi kommer närmare hagarna så frågar jag Karin, men vart är Majsan? Vi stog där och kollade runt i hela hagen, och där stog bara Mint. Inte ett hål i staketet ingenting syntes. Men grimman var kvar så tanken om att någon skulle snott henne var det inte så mycket om. Så vi börjar snurra runt för att se om hon står på någon åker eller nåt. Då får jag syn på henne i grannstallets hagar som man går förbi, hon står där vid grinden och käkar gammalt hö. Hahah. När jag är påväg dit för att hämta  henne så kommer det några från grann stallet och sa att dom letade efter mig. Det hade tydligen kommit förbi nån barn familj som sagt till henne att dom hittade en lös häst på vägen och att dom satte in den i en hage, så det var ju bra att dom kunde agera lite! :)

/Elina

Kommentarer
Postat av: Wilma

Vilken söt häst :)<33 Kolla gärna min nya design på min blogg // Wilma

2011-05-16 @ 17:25:15
URL: http://wilmaochbobo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0