lutar mot lite plaskning

La mig ute i solen en stund och lyckades somna. Så nu har jag fått jätte fina räder på axlarna av linnet och på benen av shortsen. Nu ska jag och Jossan åka till stallet på hennes fyrhjuling som jag ska klämma mig på. Perfekt att ha en lilla syster med fyrhjuling när man inte orkar cykla, haha. Tolle ska jag rida ut idag tror jag det blir, kanska plaska lite i vattnet, om han inte är rädd för det. Solle och Frans får nog ut och lunka lite i skogen idag igen. Hörs senare :)
/Elina

Kommentarer
Postat av: Esther

Varför ska ni sälja Tolle?

Jät

2011-05-10 @ 20:19:06
URL: http://estherjarvling.blogg.se/
Postat av: Esther

Varför ska ni sälja Tolle?

Jät

2011-05-10 @ 20:19:06
URL: http://estherjarvling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför ska ni sälja Tolle?

Jätte fin blogg!!!! :)

2011-05-10 @ 20:19:25
Postat av: emilia

Hej!

Jag har några frågor jag hoppas ni vill svara på:)



-Hur gammal är era hästar?



-Vicktoria vart har du köpt din hjälm? Är det en charles Owen(stavning)?



-Elina, vart har du för väst?



-vilken ras är Solero?



kram på er!!:D <3

2011-05-10 @ 21:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0