KUNG

  LA
Med Frans så fick jag 1 stopp i omhoppningen på första i kombenationen, mitt fel helt och hållet. Han låg lite stort och jag la fram handen och ville för mkt. Synd. Så vi slutade alltså på 4 fel i omhoppningen. Förövrigt så kändes han grymt fin och hoppade super.

Med Solle så kändes det jätte bra. Han lyssnade på mina förhållningar och var med på noterna. Vi nollade i grunden och gick till omhoppning. dom två sista hindrerna så sket han i mig. Han drog på i sitt egna race och lyssnade knappt men vi nollade och kom 3a.

MSVB
Frans gick det inge bra med. Jag känner hur han direkt blir osäker på den höjden. Han är liksom inte van att tävla 110cm utan vi har nästan bara kört LA med honom. Men första hindret hoppa han kanon. Andra hindret var en fet oxer, en av dom största på banan. Kände hur han gick emot lite på den men han hoppa, efter det så blev han osäker på ett räcke som kom efter så han stoppa på det. Sen hoppade han 4a o b och 5 sen kom vi till 6an ett våg hinder. Som han även tycker är läskigt så där började han långt innan att gå emot. Så 1 stopp till = uts. Mer övning.

Solle var så jsdhgjlagfjad fin i början. Han lyssnade riktigt bra och hoppade som en kanon. Sen efter 5an när jag skulle på 6an så stog personalen för hindret så jag fick ropa så svängen till det blev helt konstigt, han hoppade han 7an jätte bra och 8an drog han på till. 8an var sista hindret, och jag trodde att jag hade rivit 5an men tydligen var jag nolla eftersom att det bara var under bommen som trillade så jag var påväg att sakta av så ropade Lena att jag var nolla. Så la en volt och körde på omhoppningen och där fick han flipp och bara drog jag kunde inte styra honom eller någonting. Han fick med sig 10a med Fram eftersom att det gick helt galet fort. Sen på sista hindret så petade han också. Så alltså 8 fel på hinder i omhoppningen ( 2 pet) och en volt så 12 fel. Men bara jag som gick till omhoppnignen så alltså seger.


Film kommer nog upp, min kamera dog men Joanna filmade så om hon får iväg filmen till mig så kommer det upp. Tyvärr så blev det ingen film på Frans i LA.




Kommentarer
Postat av: tilda

Grattis bästa du! :D Visste väl att du skulle klara det. Ni är bäst! <3

2011-05-01 @ 22:27:05
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/
Postat av: Mio

såå grymma!!! <3

2011-05-01 @ 22:44:43
Postat av: Anonym

Ska du tävla i globen??!! :D det står ju prins carl philips pris :O

2011-05-02 @ 09:52:17
Postat av: Jessie (Harry)

ååå GRATTIS men jag visste att ni skulle klara det <3

2011-05-02 @ 10:58:03
URL: http://jessiebettan.blogg.se/
Postat av: Elise Vognild

Grattis!! :D

2011-05-02 @ 14:34:58
URL: http://eliisevogniild.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0