godnatt

Nu ska jag snart gå och lägga mig, är slut som vanligt. Den här tiden är VÄLDIGT tidigt för mig att sova, haha.

Jag var i stallet förut och fixade allt, gick även en ganska lång promenad med Braven, han skötte sig galant, fast ibland blev han lite hetsig och råkade trampa mig på hälarna xD Lilla gubben :)



Sen tycker jag även att vi ska hålla tummarna för att det går bra för Elina nu i helgen, ringde henne när jag var i stallet och då var dom framme på Gotland och hade stallat in hästarna och packat upp, sen skulle dom åka och kolla på tävlingsplatsen!


En bild, jag tog på Elina och Solero för ett tag sen! :)


Kommentarer
Postat av: Miiikkiiz

Håller tummarna! ;)

2011-05-05 @ 22:14:02
URL: http://miiikkiiz.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jaa, nu får vi verkligen hålla tummarna för Elina!!.

2011-05-06 @ 15:04:40
URL: http://dressyrmuppen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0