Vicky´s tävlingsoutfit


Nu skiver jag om min tävlingsoutfit, men jag brukar variera kavaj, skjorta, schabrak, träns m.m. Men jag skiver om det jag har på bilden. :)

Ridhjälm: Charles owen
Kavaj: nån från Horze (brukar ha Pikeur)
Skjorta: syns inte så mkt men Pikeur
Handskar: Rockel, brukar ha vita
Ridbyxor: Pikeur
Ridstövlar: Mountain Horse
Schabrak: nått från strömsholm
Padd: Horze
Träns: Horze
Pannband: Swarovski
Sadel: Prestige
Sadelgjord: Lyckås

Här har jag en helt annan outfit som ni ser! Här har jag min Pikeur kavaj, tretorn stövlar (HAHA), schabrak från Hööks. Men det var nästan ett år sen! ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad "heter" din pikeur kavaj?:)^^

2011-03-04 @ 07:06:34
URL: http://phaffners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0