tur med mammor

fattar inte hur du hinner med tre hästar varje dag, jag tycker det är skitsvårt att hinna med det om man ska rykta och och fixa andra saker också. Bruakr du få hjälp av någon? :)

Svar:
Tyckte den här frågan var lite rolig att ta upp då ni kanske tror att jag mockar, byter vatten och gör maten varje dag men faktist gör jag inte det, då hade jag aldrig hunnit rida. Jag har sådan tur att min mamma fixar allt till mina hästar så allt jag behöver tänka på när jag kommer till stallet efter skolan är att rida. Dock på helgerna så brukar jag hjälpa till och fixa till alla hästarna.
Tur att jag har min mamma! :)


Kommentarer
Postat av: carro

Har du 5 hästar? :o

2011-03-10 @ 15:01:29
URL: http://skraddarbacken.blogspot.com
Postat av: Johanna

Tycker det är superkul att ta hand om sin häst själv! Blir ju inte som en "egen häst" om man bara rider....

2011-03-10 @ 15:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0