fredagens ridpass

Idag red jag först Roxan, hon var jätte pigg idag, piggare har hon nog aldrig varit. Jag red runt grannstallets sommarhage och sen runt lite överallt. På en väg var snön och isen borta så man kunde trava och även galoppera *Happyface*. Jag blir så glad när Roxi är helt hyper för hon blir så rolig att rida då, jag ler och skrattar hela ridpasset! :')



Braven red jag upp längst allén och sen mötte jag Joanna på Cappi och då red vi fram och tillbaka lite på vägen som jag travat och galopperat Roxi. Han var på bushumör idag! Han studsade upp i luften, massa bocksprång, stegringar och lite annat vad han än kunde hitta på, haha. Efter ett tag kom Jossan på Frans och då red vi hem tillsammans. :)

Bjuder på några gammla bilder! På travbilderna rider jag lätt ;)




Kommentarer
Postat av: Agnes

Brave Heart är verkligen jätte fin, det tyckte jag innan när Linn hade honom också. Du verkar rida honom jätte bra, efter vad jag förstått av att läsa Dressyrmupparnas blogg är det ingen super lätt ponny precis.

P.S. Älskar ditt hår, har alltid önskat att jag hade lockigt. ;)

2011-03-12 @ 12:02:02
Postat av: Anonym

Haha, på första bilden ser man ju Cappi i bakgrunden! :D



http://capint.blogg.se <- Kolla ^^

2011-03-12 @ 18:25:13
URL: http://capint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0