Trött på hästar

Herregud vad jag har varit seg hela dan! Åkte till stallet runt 10 imorse och när klockan är 2 så har jag bara ridigt 1 häst och inte gjort något annat, jag har varit så galet trött hela dagen att jag knappt orkade rida. Men red iallafall både Tolle och Solle, Frans fick vila orkade verkligen inte!.

Usch, jag hatar när man har sånna här dagar då man bara är så trött på hästar och inte orkar göra någonting.
Brukar ni också få sådana dagar?
 

Upptäckte även idag också att Solle börjar bli orange,alltså håller sommarpälsen på att komma fram. ÅÅH det var något som gjorde mig lite gladare iallafall, han blir så mycket finare än vad han är på vintern och klippt! :D



Kommentarer
Postat av: Saga

Trött på hästar? Säg hellre isånna fall en dålig dag, eller vaknat på fel sida. Det är väl inte hästarnas fel? Eller blir du som vanligt pigg när du är hemma? Och supertrött i stallet?



Tycker inte du ska skylla på hästarna att du är trött.. OM det inte är så då. Att du är trött på häst alltså.

2011-03-13 @ 16:09:41
Postat av: Julia - träningsryttare

Jag har oxå sånna dagar ibland, hade det ganska ofta förr.. Men nu har det blivit bättre och det är längesen ja hade en sån dag ;)

2011-03-13 @ 17:16:56
URL: http://traningsryttare.blogg.se/
Postat av: Frida

Hon menar ju inte att det är hästarnas fel att hon är trött, utan att hon blir trött på hästar ibland. Helt förståeligt om man har 5 hästar och eget stall. Det blir otroligt mycket häst hela tiden. Precis samma sak som att man kan tröttna på en kompis man umgåtts med varje dag ett helt lov t.ex. Det betyder ju inte att man tycker mindre om personen.

2011-03-13 @ 17:52:30
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

det kommer och går :) visst blir man trött på hästar ibland, allt jobb och slit man lägger ner, men säger bara såhär: det är värt det :)

2011-03-13 @ 17:59:08
URL: http://forzi.blogg.se/
Postat av: Saga

Precis. Hon är trött på hästar. Ser du inte vad det står? Är man trött och inte orkar rida kan man ju skriva så istället. Typ Idag är jag jätte trött och känns som om jag inte orkar rida, men jag gör det ändå. Inte Idag är jag jätte trött på hästarna.

2011-03-13 @ 18:04:07
Postat av: Linnea

Håller med Saga, det låter faktiskt som att hon är trött på häst.. Alltså som att hon skyller på hästarna.

2011-03-13 @ 18:05:03
Postat av: ELISE

alla har väl ändå sånna dagar någon gång ? det har jag själv någon gång men inte särskilt ofta. Jag vet hur det känns elina!

2011-03-15 @ 19:12:57
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0