Tävlings sug

Jag är bara lite tävlings sugen nu alltså!
Men i helgen, på lördag. Då går första elit omgången och det bästa av allt, årets första tävling på gulleponnyn Solero! Åh vad jag längtar. Det känns som att det har gått segt med att komma igång med tävlandet iår.. Men håller på att kolla runt lite på olika tävlingar. så vi får se hur det blir med det sen.
Men det jag längtar allra mest till är att tävla utomhus. Finns det något som slår den kännslan? underbart.

Hittade även en del riktigt gamla bilder på mig och mint. Det var faktiskt på vallentuna också.
ÅÅH så söta vi var :'') Tänk om mitt lilla bus russ hade blivit korv. usch.


Kommentarer
Postat av: frida/ruby

Oh Mint är så fin, läser även din systers blogg och de är så fina, men vad menar du med korv?

2011-03-22 @ 23:13:35
Postat av: marre

nej men gud, såg nu att det är du som har Misteur du gasseau. Han stod på samma klubb som jag förut innan han blev såld till Emelie och Madde. Har sedan tävlat mot honom ganska mycket när dom hade honom. Han är super fin :D hur går det för er?

2011-03-23 @ 07:26:53
URL: http://clarquists.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter hennes blogg? :)

2011-03-23 @ 11:06:09
Postat av: ELISE

åh, så söta!

2011-03-23 @ 19:21:24
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/
Postat av: Linn

Vad menar du med korv? :S

2011-03-24 @ 08:31:22
URL: http://linnandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0