Tävlings resultat

LA förklass
Han kändes jätte fin och hoppade högt och bra på hindrerna. Dock så skulle jag haft ett högre tempo..
Efter en oxer så skulle man upp i hörnet och vända upp på en kombenation. Han genar ganska mycket så fick inte ut honom tillräckligt så han peta in. Efter det så var det en dogline till ett räcke och där blev det ett stort missförstånd mellan oss. Vi låg fel och han hoppade av stort. vi båda kom i obalans efter hindret så han svängde åt ena hållet och jag åt andra och sen stannade han vid utgången och jag trillade av. Asså herrgud vad klumpig jag känner mig när jag tittar på filmen, speciellt när det bara var ett hinder kvar...
Utesluten


LA lagklass
På framridningen kändes han jätte fin och hoppade riktigt bra. Inne på banan så vet jag inte vad. Han liksom dog emot hinder.
Han tittade på allt och hade jag inte varit riktigt på honom där så hade han stoppat på iprencip varje hinder.
Försökte även sätta upp ett högre tempo i denna klassen även fasst han var mycket tröttare denna gång.
Men lyckades trycka runt honom banan med 1 pet så är faktiskt nöjd med det. :)

Gick inget vidare för laget heller. Jossan fick ju hoppa in som reserv med Frans. Hon stoppade ut sig på vatten mattan, där han kan vara lite tittig. Andrea stoppade ut sig. Jag rev 1 och Emma nollade.

4 fel




Kommentarer
Postat av: Anonym

Där när du trillade av, antagligen vet du det själv, men du skulle ha visat mer precis efter hindret vart du ville, det syns att han inte vet vart han ska, utan väljer ett håll själv, men sen när du styr åt det andra precis innan du trillar av så försöker han hinna svänga dit.

Inget illa ment, men det var ju bara ditt fel ;)

Men det kan hända alla!

2011-03-27 @ 17:01:31
Postat av: Victoria

Man ser inte ifall du har sporrar eller spö, men har du det inte så borde du ha det när du rider Toledo! Han ser ut att vara väldigt stor för dej.

2011-03-27 @ 17:03:02
Postat av: ELISE

bättre lycka nästa gång!

2011-03-27 @ 17:55:38
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag förstår inte vad det är med vissa människor?vrf ska hur många som helst skicka iväg massa dumma kommentarer mot Elina?Det händer väl alla att dom flyger av osv.och vrf ska hon ha sporrar o spö?man rider väl inte och piskar hästen och bankar med sporrarna ändå?Tycker att vissa borde ta och fundera på vad dom skriver innan dom skickar iväg dumma kommentarer.För det sårar många människor även om dom lossas att dom inte bryr sig och jag pratar inte bara om just detta inlägg utan även om alla dumma kommentarer som har skickats till elina om Solle.Till dig Elina:Du rider sjukt bra och det är bara massa små avundsjuka små ungar som inte rider så bra som du och inte har turen att ha så fina hästar,DOM ÄR BARA AVUNDSJUKA!(:



Btw;ÄLSKAR ER BLOGG!!!

2011-03-27 @ 19:04:53
Postat av: Cornelia

der såg verkligen jättebra ut på båda videosarna!!! :)

2011-03-28 @ 17:51:19
URL: http://coches.blogg.se/
Postat av: Marre

skit i alla dumma komentarer! han är perfekt för dig och du rider honom super! jag har följt båda ponnysarna med både Madde och Emelie och vet hur dom kan vara och hur svårt det är. Han gjorde samma sak med henne så det är inte ditt fel! Du rider båda super bra ska du veta, så keep on fighting!

2011-03-29 @ 09:13:14
URL: http://clarquists.blogg.se/
Postat av: Marit

Bra ridet Elina,Toledo kan stå emot lite mot hindrerna på dom första tävlingarna på säsongen men sen när han blivit varm i kläderna så får han ett lite högre tempo.Han försöker alltid att ställa upp i alla lägen och är en super duper ponny som jag tycker du rider jätte bra.Han är ju som en storhäst att rida:)Vi vet att du tar bra hand om honom:)

2011-03-30 @ 14:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0