svar del 2

Ställ en fråga HÄR.

Anonym
Hur mycket kostar det för dig/dina föräldrar med hästarna, i månaden?
Vet inte exakt, och tänker inte ta upp pengar på bloggen.

Alexandra
jag har hört att converse är billigare i NY, är det sant? (:
varför började du rida?
Japp, det stämmer.
ja vet faktist inte, tror det var min mamma som träffade sin gamla kompis i en mat affär och hon hade en shettis som jag skulle få rida lite. Sen började jag på ridskola.

Clara
vad jobbar dina föräldrar med? :D
Pappa jobbar med fastigheter och mamma driver ett stall.

Anonym
vad är det högsta du har hoppat på enstaka hinder?
vilket häst tror du skulle kunna hoppa högst klasser/enstaka hinder?
Med solle 140cm och frans 125.
Av mina menar du? Då är det Solle.

Hilda
1. Betalar du eller dina föräldrar alla grejjor till hästarna?
2. Hur länge ska du ha tolle?
3. Vad är dina mål med hästarna 2011?
4. Var det du som vann skol DM i hoppning för något år sedan, när det satt en lapp i tappen som det stog typ: Grattis till Elina Mellberg?
1. Nej det gör dom inte.
2. Vet inte riktigt säkert.
3. Har svarat på det tidigare, men med Frans stadigare rundor i LA-MSVB och Solle stadiga rundor i LA och MSVB och kvala MSVA.
4.Nej skol DM har jag inte vunnit, men däremot så hade nån lärare klippt ut tidningsartinkeln där det stod att jag och Frans vunnit DM 2009 och satt upp i lärar rummet.

Ebba Eliasson
Har du/haft/vart på G med nån kille? :)
kram! Er blogg är bäst! :)
Jag har varit på G, men det var ett tag sen jag hade.
Tack så mycket! :)

Matilda
Hur uttalar man "Misteur du Gasseau"? :)
Pinsamt nog så vet jag inte det själv.
Men jag brukar säga "Mister du Gasså" :)

Anonym
hur lång är du?
tycker du jacob från ponnyakuten är snygg?
hur hinner du med alla hästar + skolan?
158-160 där någonstans.
Han är inte ful, men jag tycker inte han är så snygg, finns mycket snyggare en han.+ han ser väldigt liten ut.
Hahah, det gör jag inte, men det är väl för att jag inte försöker?, Men håller på att skärpa mig med det.



Kommentarer
Postat av: Nadja [ Foto & hästar ]

Matilda

Hur uttalar man "Misteur du Gasseau"?



Pinsamt nog så vet jag inte det själv.

Men jag brukar säga "Mister du Gasså



misteur utalas mistör eftersom eu är ö på franska och det där är ett framskt ord



eau utalas å så det var rätt



men om det ska vara rätt franskt utal ska det vara mistör du gasså

2011-03-01 @ 09:24:20
Postat av: Anonym

Man uttalar Misteur du Gasseau ; Mistör du Gasså

Fast man får ju uttala det franskt , annars låter det ju inte snygt ;)

2011-03-01 @ 11:53:02
Postat av: Cornelia

han är ju jättesöt lilla jacob :)

2011-03-01 @ 19:01:16
URL: http://corneliaochgucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0