ridpass



Tolle
Ja vad ska jag säga. Vi red i grann stallets sommarhage och snön hade försvunnit där. Verkligen jätte härligt, fick vår känslor. Inte bara jag som kände känsla av våren, Tolle var helt flippad i galoppen..Första gången jag ramlade av honom! Det bästa är att Victoria filmade när jag flög av honom, första avramlingen på honom på film. HAHA jag kan inte sluta skratta, det ser så fult ut. Jag flyger som en vante. Men filmen får ni se när Vici laddat upp den. Efter min snygga flygtur så galloperade jag honom så att han inte skulle komma på att han kunde få av mig bara sådär. Så jag låg och jobbade honom där ute på fältet och det gick jätte bra!

Kan säga att jag har ont i rumpan nu... :(

Solle
Första hoppträningen på honom efter hans lilla skada. Tyckte faktist att det gick riktigt bra, över mina förväntningar! Hoppade inte så jätte mycket eftersom att han inte hoppat på länge. Åh känslan att hoppa honom är något som jag saknat så mycket! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0