ridpass


Solle
Red honom i sommarhagen, eftersom att det håller på att smälta just nu så är det inte så jätte bra underlag men det funkar iallafall. Han var inte lika pigg igår men han verkade se spöken lite då och då. Annars var han fin fin.
Han är alltif jobbigare att rida i hagen eftersom att han alltid blir så mycket piggare men man har ju inte så mycket att välja mellan den här årstiden..

Bilderna är från idag innan jag red, han har all sin nya utrustning. Dvs martingal och tyglar. Ser ni också att jag har mina JW byxor?





Tolle
Han fick åka på träning idag för Hans Westergren, gick faktist jätte bra. Mycket mycket bättre än förra gången.
När vi hoppade bana så kändes det som att han aldrig riktigt såg första hindret eftersom att han rev det ganska kraftigt varje gång, men det roliga var att samma hinder var med en gång till och då hoppade han det kanon.


Han tyvär inte rida Frans idag, men imorgon åker han och jag till Vallentuna och tränar med laget. nice! :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

varför rider du på så skarpt bett? :s

2011-03-16 @ 14:57:50
Postat av: Sarah

Snyggt det blev med dem nya sakerna. ;)

2011-03-16 @ 19:23:15
URL: http://saaraholsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0