ridpass


Började med att rida till sommarhagen med Tolle, gummisnodden åkte på idag igen eftersom att jag verkligen känner framsteg med den. Hade den inte inspänd idag heller och han jobbade på bra, i början var han lite jobbig och bara ville kolla på allt annat men sen gick det jätte bra och jag kunde till och med gallopera honom samtidigt som jag jobbade honom utan att han försökte springa ifrån mig.
I slutet när jag travade av så tog jag bort snodden och han jobbade på jätte bra, jag börjar verkligen känna framsteg nu med honom vilket är riktigt roligt! :)


Sen var det Frans tur att få följa med till sommarhagen, han var jätte fin idag och hade egen bjudning vilket var väldigt skönt och han jobbade på bra så nöjd med honom!

Sist men inte minst så var det Solle som fick följa med till sommarhagen, självklart så hade regn/snöandet blivit mycket kraftigare och det gjorde ont i ansiktet+ att det hade börjat mörkna, men travade en liten stund sedan red jag hemmåt igen, iget mysigt väder att rida i.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej! :D

Hur är det??

2011-03-10 @ 20:26:20
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0