ridpass


Började med att rida Solle direkt när jag kom till stallet,han är fortfarande över pigg men man känner hur det börjar gå ur honom så en stor tumme upp på det! Red först bort på strandpromenaden en bit och sedan tillbaka, travade lite, annars bestod hela ridpasset av skritt.
 

Efter det så åkte vi på träning med Tolle och Frans, är inte sådär över nöjd med min ridning idag.
Tror mycket beror på att Jossan red Frans, usch gillar det inte alls.
Känns verkligen jobbigt att se någon annan att rida sin häst, även om Jossan är min lillasyster och hon är grym på att rida så är det bara jobbigt att acceptera att jag måste släppa taget om en som betyder otroligt mycket för mig... jaja, Toledo var duktig iallafall och hoppade bra även fasst jag red som en kratta.
Tyvär så har jag inte någon film då kameran hade batteri torsk, suck.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du inte rida frans mer har din lilla syster "fått" honom?

2011-03-08 @ 21:14:13
Postat av: Anonym

ska din syster få Frans nu ?

Jag kanske är trög, men hänger inte med riktigt.

vadå "även om Jossan är min lillasyster och hon är grym på att rida så är det bara jobbigt att acceptera att jag måste släppa taget om en som betyder otroligt mycket för mig" ?

2011-03-08 @ 21:16:46
Postat av: Maja

Har inte din lillasyster två hästar sen innan? :)

2011-03-09 @ 10:01:07
Postat av: amanda

ska hon ta över han?? :)

2011-03-09 @ 15:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0