ridpass


Red bara Solle idag, konstigt va? Ni kanske inte tycker att det var så konstigt, men faktist så känns det konstigt att bara rida en känns som att jag liksom glömt en massa saker som jag igentligen skulle ha gjort :P
Jossan red Frans iallafall och Tolle fick vila idag.

Vi åkte till ridhuset med båda och jag är riktigt nöjd med Solle!
Han är ju pigg eftersom att han inte gjort något på en månad så det är väl kanske inte så konstigt, men han skötte sig riktigt bra och lyssnade jätte bra på mina ben!
Galloperade också vilket var första gången, trodde att han skulle vara helt flippad och skita i mig och bara springa men icke, han lyssnade så bra och jag kunde stå över honom och rida honom med halvlånga tyglar och bara med benen som jag brukar göra när han är helt igång och inte är helt proppfull med överskotts energi!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad har hänt med veckans Ekipage???????????????

2011-03-07 @ 21:25:49
Postat av: ebba

kan du inte förklara hur du bromsar med benen ? :)

2011-03-08 @ 07:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0