Present till S&F

Idag tog vi en tur ut till Nicole, Vi stannade vid en häst affär och åkte förbi farmen där hon jobbade,efter det så åt vi middag på en resturang.

Såg några riktigt fula schabrak, och om man vill vara cool så kunde man också köpa matchande grimskaft till en ur läcker grimma.

Fanns ett ganska stort utbud på grimmor.


Raffade iallafall åt mig 2 Eskadron grimmor och en vatten skrapa. Rosa såklart.


Efter att vi varit i hästaffären så åkte vi ut till Farmen där Nicole jobbar.


Här får hästarna simma då och då.


Kommentarer
Postat av: Eva

Men grimskaften gillade jag :-) Töntigt gulliga. Om du går dit igen och pengarna räcker får du gärna köpa ett med rött som bas till mig.......`?

Hälsningar Cappi

2011-03-01 @ 10:32:04
Postat av: Helena

Hahah, hade jag en shettis skulle schabraken kanske funka, annars aldrig! xD

2011-03-01 @ 19:17:21
URL: http://travgalen.se
Postat av: hästblogg

gud vilket fint stall!

2011-03-02 @ 23:02:28
URL: http://equuspuppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0