kiropraktor

Hade ute Kicki idag igen (våran kiropraktor till hästarna).
Kollade igenom Frans, Solle och Kossan.

Frans kunde hon inte hitta någonting på vilket var väldigt skönt!
Kossan var det heller ingenting på.
Solle satt fasst lite i korset men det släppte hon, han hade även lite överansträngning i höger fram då han lastat av på det benet men det sa hon var vanligt och att jag kan rida på normalt vilket var skönt att höra!

Känns jätte skönt att ha dom kollade nu inför alla tävlingar så let's go!

Jag hade såklart glömt min kamera men jag bad Joanna fota lite eftersom att hon hade sin kamera med sig, så här kommer några bilder!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, har lite frågor, hoppas du kan svara (gärna i ett inlägg).



Hur kommer det sig att du har 3 hästar?

Hur hinner du med alla?

Har du eget stall? Hur många boxar?

Hur långt har du dit?

Har ni egen manege eller får ni åka transport varje dag?



riktigt bra blogg, kram!

2011-03-12 @ 19:43:37
Postat av: issa och linda

fin blogg:)

2011-03-12 @ 20:04:42
URL: http://cassechuck.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej!

Vad gör en kiropraktor?

Vad betalade du per häst?

Berätta gärna lite, låter intressant :)

2011-03-13 @ 22:30:09
URL: http://lavenza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0