fråga och svar

Jessica om måndag:
Vad menade du i ett gammalt inlägg när du hade lagt upp en film på Roxelina och skrev 2007 - 2011 ? Tacksam för svar :)

Svar: Det var några av mina finaste stunder med henne, sånna som jag kommer ihåg. Så 2007 provred jag henne och fick henne, så då finns det några klipp därifrån. Sen finns det klipp från när jag vinner Westergrens CUP, Fjord-SM 2009 (mitt första), Fjord- SM 2010, kom tvåa Regionalt, första gången jag red dressyr på henne efter skadan och mycket mer!

Sen kommer jag säkert få många mer fina minnen med henne! :)

Här kommer filmen igen:




Kommentarer
Postat av: Julia (bdb@Hunterlover)

1 fråga bara, det glappade för mig (bytte förg och blev nått konstigt) så jag undrar om det ska vara så

2011-03-08 @ 18:26:32
URL: http://hoppismuppen.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0