Fan

Har precis kommit hem ifrån skolan.
Mamma ringde mig  idag vid lunchen och berättade att Solle var jätte halt på vänster fram och att han inte ens ville gå ut ur boxen. Hovslagaren är där nu och kollar om han har en hovböld.
Hon ska höra av sig till mig när han har åkt så uppdaterar jag mer sen om saken.

Skit också, första elit omgången går ju imorgon och så blir han halt.. Men antagligen tar jag Frans nu. Om inte Toledo går jätte bra så tar Jossan Frans och jag Tolle. Men det problemet tar vi imorgon.


Kommentarer
Postat av: mandyz

neej vad jobbigt :(

2011-03-25 @ 17:15:14
URL: http://mandyz.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ta inte illa upp. Eller något. Men tänker du på dina hästar, eller bara på att tävla och vinna?

Din häst har ONT, och du skriver: "Skit också, första elit omgången går ju imorgon och så blir han halt.." låter ganska konstigt. Det hade låtit bättre om du skrivit nånting som tyder på att du bryr dig om ditt djur. Det du skrev, lät faktiskt som att du var en hjärtlös människa som inte bryr dig om ditt djur som bara verkar vara en tävlingsmaskin. Låter på dig som att det är så himla hemskt att du inte kan tävla med han, men det låter inte nånting som att du bryr dig om att han har ont osv.



Säger inte att det är såhär, att du inte gillar din häst osv. Men det var dåligt skrivet.



Gillar eran blogg annars. :)

2011-03-25 @ 17:29:10
Postat av: Leila

usch! inte kul men hoppas att allt löser sig :)

2011-03-25 @ 18:24:33
URL: http://trollislella.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Så går det om man sätter igång för hårt/tidigt..

2011-03-25 @ 19:54:20
Postat av: Anonym

hej har inget med inlägget att göra men jag har en fråga.



vem är toledo?



för det står i din (elina) presentation att du bara har två ponnier solle och frans. är rätt ny här på bloggen :)

gärna svar :)

2011-03-25 @ 20:57:01
Postat av: I J W T B Y - Hästfotograf Jessica Stene

nej usch va tråkigt :(

2011-03-25 @ 21:40:56
URL: http://IJWTBY.blogspot.com
Postat av: ELISE

usch vad tråkigt :(

2011-03-26 @ 10:14:09
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/
Postat av: Anonym

elina rider Toledo till försäljning. Hans riktiga ägare har stält honom hos henne för att hon ska träna o tävla honom tills han säljs

2011-03-26 @ 18:49:57
Postat av: Elin

usch vad tråkigt, min häst är också halt just nu :(



Och till den anonyma är uppe:

det lät ju inte alls falskt. Det är nog du som borde tänka på vad DU skriver för ens besvikelse över att man missar en tävling betyder inte att man inte bryr sig om sin häst. Tänk på vad du skriver innan du sårar andra. Men visst självklart jag förstår hur du menar men kan garantera att det inte var så Elina menade :)

2011-03-26 @ 19:22:24
URL: http://stallje.blogg.se/
Postat av: vilma

nej, usch vad tråkigt!:(<3

2011-03-26 @ 19:54:19
Postat av: Anonym

Gud vad tråkigt. Och jag håller med vicis i inlägget högre upp att det var riktigt taskiga kommentarer. Varför skulle Elina INTE tycka om sina hästar?! Hon är ju inte direkt någon djurplågare som misshandlar sina hästar. Ni kanske borde tänka på det? :o

2011-03-26 @ 19:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0