blondin på väg till skolan

Blondinen är alltså jag. När jag stressat som satan på morgonen och äntligen kommer iväg till skolan så kommer jag på att vi har sovmorgon idag. Hur kan man glömma att man har en sovmorgon? Jo blondiner kan...

Jaja, skönt att jag kom på det iallafall.
Har också hört att hovslagaren kommer nu påmorgonen och slår på dojan på Frans, tur man har en snäll hovslagare! :)

Vill ni veta vad dagens höjdpunkt är då? :)
Dum fråga för jag tänker säga det endå. Ikväll ska jag hoppträna med Solle första gången efter skadan. WOHOO! :D


Kommentarer
Postat av: kajsa

Fin blogg! :D

2011-03-17 @ 18:36:36
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var tidigt..

2011-03-17 @ 18:43:21
Postat av: Saga

SKa du redan hoppa honom?

2011-03-17 @ 20:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0