min midsommar

Har ni haft en bra dag? Det har haft iaf! Jag åkte till stallet vi halv 11 och sen kom Amanda och fotade mig och Braven, han har haft bättre dagar, han var rätt pigg men han lyssnade inte så jätte bra. Men det gick helt OK ändå, är nöjd. :) Sen åkte Amanda hem och jag städade i stallet lite, sopa, plocka undan grejer osv. Sen fixade jag hästarnas mat och massa annat. Efter det tog jag en uteritt på Roxi, hon var skit pigg och vi tog en snabb galopp på ena sidan av grannstallets sommarhage, det var riktigt härligt!

Sen tog jag ut Abo i sommarhagen och åkte hem med min pappa. Åt lite mat, hade inte ätit på 8timmar, hehe. Nu sitter jag här, har kollat på två filmer. Det är faktiskt skönt att bara lite ifred ett tag och bara ta det lugnt! Fast det är ganska udda att sitta ensam på midsommar, HAHA!

Jag bloggar säkert senare, så vi hörs snart!





/Vicky

Kommentarer
Postat av: Ina Ögren - Ponnyskruttarna

En fråga, tycker Braven att dressyr är roligt? :)

Min ponny tycker det är jättetråkigt med dressyr, avskyr att jobba. Fast jag själv älskar det!



Måste också hålla igång hans muskler med dressyr för att kunna hoppa som han älskar så... Har du något tips för hur man ska få dressyren lite mer motiverad..? För just nu så känns det mest bara tråkigt att rida dressyr när han hatar det så...



Måste säga att jag verkligen beundrar din ridning!

Kram // Ina♥

2011-06-24 @ 22:59:40
URL: http://ponnyskruttarna.webblogg.se/
Postat av: Alva Gradstock

Vad fin du är!:o Och jag tycker du rider dina pollar jätte bra!:)

Ha en bra dag / Alva :)

2011-06-25 @ 15:44:45
Postat av: olivia

varför är du själv? :O <3

2011-06-25 @ 17:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0