in thaa CaMpeR

Nu sitter vi i husbilen påväg till skogslotten. Vi är framme om ca 1 ½ timma. När vi kommer fram så ska vi packa upp hästarna, göra oss bostadda i husbilen, grilla kyckling med potatis med gänget och sedan kolla runt på tävlings platsen, ska nog även rida igenom Solle ikväll. Känner på mig att denna helgen kommer bli roligast på länge, så hoppas att det stämmer. Förhoppnings vis så kanske jag och Solle sätter sista nollan i msvb så vi är kvalade msva, då är jag topp nöjd! :) Ska försöka köra en repris från Gotland, första nollan i msvb, elit ponnyn min.


Ska även hälsa från Linnea att hon tyckte att jag skulle skriva att hon var bäst, men sen när började vi ljuga här i bloggen??, så tyvärr Linnea...

/Elina

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad duktig du är, han värkar vara grymt svårriden!:)

2011-06-02 @ 18:58:17
URL: http://johannaerikssonochoscar.blogg.se/
Postat av: essie

Elina... Jag är bäst.

2011-06-03 @ 11:49:48
URL: http://essiecederroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0