Gästblogg :D

Tjabba tjena hallå :D Här är Anna Kallings Larsson från hagbyponnyer.blogspot.com ! Jag gästbloggar lite just for fun... :3
Jag heter då som sagt Anna, och jag bloggar här för att jag och Victoria har hamnat på samma fälttävlansläger hos Mathias Gustafsson. Jag har två Dponnyer jag tävlar, ett sto som kallas Lady och en valack som kallas Fille. Det är Fille jag har med mig på lägret här (intresseklubben_antecknar.se... )
Så, vad ska man säga? Jag har typ varit inne på den här bloggen en gång förut i hela mitt liv, och det var för att min, eh, medbloggare Ida började babbla om Brave Heart en dag... :D
Men nu kanske jag börjar följa den...? Beror på guys, om ni är tillräckligt intressant ;)


See u later ! :D

/Anna ( hagbyponnyer.blogspot.com )

Kommentarer
Postat av: alexandra

Mathias är grym^^

2011-06-13 @ 07:16:52
URL: http://alexofisen.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hihi, nej vad roligt! Förra året red jag i samma lag som Fille o hans förra ägare på fälttävlans lag-SM i örebro :D Jag tyckte att jag kände igen honom ^^

Kram Felicia

2011-06-13 @ 10:31:52
URL: http://remoont.blogg.se/
Postat av: Linnea Rangbäck

Du har varit 2 år på mitt ridläger också! ;)

På Sindarve! Jag heter Linnea och har en D-ponny som heter Tiffany och en B-ponny som heter Cambina! :)

Om du går in på min blogg känner du nog igen min medbloggare också! Mickan har också varit på sindrave 2 år i rad! :)

2011-06-14 @ 21:59:30
URL: http://ponnnyrytttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0