Ehh Godag??

Heeej!
Sååå, Victoria har gett mig uppgiften att gästblogga. vilket jag är URUSEL på, men jag gör ett försök så att inte vici får damp (har tjatat på mig att jag ska göra det...)

Vem jag är dåra.. Jag Heter Linnea, är 16 år och har två Dponnyer, den ena heter Abo och står i samma stall som elina och Victoria. Den andra heter Emerson och står på Nyckelbygård. Jag tävlar hoppning, har tävlat dressyr och ska nu prova på fälttävlan. Jag har tävlat MVS med min förra Cponny, men efter en olycka inom hoppningen var vi tvungna att ta bort honom vilket gjorde att jag vart hopprädd. men nu är jag på fötter igen och tävlar LB iallafall. :) Jag har känt Victoria och Elina i 3 ½ år nu, och vici och jag har även åkt på fälttävlansläger två år tillsammans! 
Lite kortfattat om mina hästar?

Abo är en 13 årig korsningsvalack, Arab, Welsh och halvblod. Han är fux med två vita strumpor bak och en bläs. Har inte gjort så mycket tidigare, tävlade sin första LB med mig förra året.




Emerson är en 11 årig korsningsvalack, fullblod och newforest . Helt brun med svart man och svans. Han har hoppat LA och är utbildad LA Dressyr. Han är även till salu!


TACK FÖR MIG!    BYEEEEE

(P.s    Det var jag som krockade med Bussen!! hahaha xD)


Kommentarer
Postat av: Hanna SOMMARTÄVLING :D på bloggen

nummer två var riktigt fin :D

2011-06-19 @ 15:50:29
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vad snygg Abo är! :)

2011-06-19 @ 16:46:00
URL: http://shettisfeber.blogg.se/
Postat av: sofia

ponnyn som är till salu, vart ligger han på annons? :) skulle vilja veta mer om den ;) (a'

2011-06-19 @ 16:58:02
Postat av: Wilma

Vilken buss????

2011-06-19 @ 17:32:37
URL: http://wilmaochbobo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0