tråkigt att blogga

Förlåt för väldigt dålig uppdatering, jag har inte lust att sitta inne på dagarna och blogga när det är jätte fint väder ute. Sen är det också så att jag tröttnat väldigt mycket på att blogga, vet inte om jag är inne i en period när jag bara inte orkar.

Igår fick Braven vila, men massa pyssel och gos! :D Roxi tömkörde jag, hon var riktigt fin!

Idag fick Roxi vila och jag tömkörde Braven, han var jätte fin! Jag hoppas på att det som hände på tävlingen bara bus/dumheter, jag ska pröva att rida honom imorgon och känna lite, det kommer iaf en kiropraktor och kollar honom oavsett nästa vecka. :)

Saker som snart kommer ut på bloggen:

* Film på mig och Roxi från tävlingen.
* Dom fem bästa bloggarna jag valt ut av dom som var medi "tävlingen"



/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0