Sommarjobb i stallet

När man har häst så har man inte tid att sommar jobba, iallafall inte jag. Även om jag skulle vilja så känns det som att det inte finns tid för det, skulle vara jätte jobbigt att ha bestämt att dessa månader jobbar jag, om det är en tävling som krockar med arbets dagarna, vad gör man då liksom? :P Jag skulle vilja ha det så att jag får bestämma själv vilka veckor jag vill jobba osv :P hah. Men tur nog så är det en hel del saker som behövs göras i stallet, så där får jag jobb av mina föräldrar som jag sedan får en slant för. Idag ska jag tex måla stolpar i hagen samt ridbanan,alltid roligt att kladda med lite färg! :P

Har ni något speciellt ni skulle vilja läsa om så tveka inte att kommentera! Just nu har bloggen åkt på sidan väldigt mycket, men ska bättra mig rejält. Så vill ha en massa tips nu vad jag ska skriva om! :D


/Elina


Kommentarer
Postat av: Amanda

Skriv/visa bilder om olika outfits till dina hästar, t.ex. vardags, tävling, uteritt osv.

2011-07-19 @ 12:27:59
Postat av: Anonym

Det är annars bra att skaffa sig lite jobberfarenhet inför framtiden lix! ;)



Sjukt svårt att få jobb annars :)

2011-07-19 @ 12:32:18
Postat av: åsa

Presentera dom som står i ditt stall :)

2011-07-19 @ 13:42:02
Postat av: sara

skulle va kul om du visade upp hela din hästgaderobe ? skulle vara sjukt kul att se vad du har :D <3

2011-07-19 @ 14:05:15
URL: http://indrabus.blogg.se/
Postat av: vilma

red du timjan nåt på hackamore? :) <3

2011-07-19 @ 17:22:20
URL: http://skimmelmupparna.blogg.se/
Postat av: vilma

sv; ok, vad roligt! Tänkte testa det! :) Har du hoppat nåt med det?

2011-07-19 @ 22:08:28
URL: http://skimmelmupparna.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Grymt bra blogg! Kan du inte skriva om tävlingarna du är på om du har några tävlingskompisar vilka i sånna fall? om du har något hot blad dina motståndare? Gärna lite mer bilder! Skit bra blogg somsagt!!!!!

2011-07-19 @ 22:32:35
Postat av: Amanda

Tycker att du är så duktig på att göra outfits. Så skulle vara kul om du ville göra en som du tror skulle passa på en fux :D

Älskar eran blogg!

2011-07-20 @ 19:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0