Nu ljög jag

Nu ljög jag för er! Jag kan inte alls uppdatera från datorn eftersom att jag är född blond och glömmer internet Stickan hemma. Suck!!-.- Här i Varberg är det regn kaos på hög nivå! Banan idag var ingen lek, rengning, hal, lerig gräs bana, ingen höjdare! :/ kände att Solero var lite osäker på underlaget så han börjar med att riva 1,2 och 3 trots att han kom rätt, kände att han inte riktigt vågade ta i. Efter det så kändes det mycket bättre och han vågade ta i. Självklart måste jag göra bort mig, börjar bli tradionellt!! Fick ett super onödigt stopp på sista hindret som inte kändes så nödvändigt, men det tar jag på mig själv. Slutade på 16 fel iallafall. Min telefon kommer dö så ni får väl en snabb uppdatering imorgon om telefonen min fortfarande lever, det lär vi märka! Byeee/ Elina

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är verkligen inte fint väder här i Varberg, jag fick typ panik när jag var ute och red, började åska, så jag red hem, haha! XD Hoppas på bättre väder snart, så slipper du stå ut med för mycket regn ;)

2011-07-23 @ 21:19:44
URL: http://emeliecassegard.wordpress.com
Postat av: Alwa - Stallviggeby

Gud vad jag älskar eran header/design. I vilket program gör ni dem? :) hiss!

2011-07-23 @ 23:45:29
URL: http://stallviggeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0