meeting dag 2

Ja idag har det inte varit nån sån fär super dag, men det kan ju inte alltid gå bra eller hur? :D Jag red LA:1 med båda två, Roxi var riktigt seg, så allt hänger egentligen på det.. Om hon är seg=då är allt "förstört", så att säga. Men om hon är pigg och orkar, så får hon alltid över 60% iaf. Men nu var det riktigt lågt haha, 56%. Nyss red jag liksom på 66% så det varierar från varje tävling och domare. :)

Linn kom och kollade när jag och Braven skulle tävla, hon hjälpte mig väldigt mycket på framridningen! Hon är ju så duktigt och hon har ju även ridigt honom i 3år, så hon kan ju honom utan och innan! Han har blivit lite "lat (för att vara Braven ;D), så hon fick hjälpa mig få upp honom lite och bära sig. :) Resultatet var ju helt okej eftersom han busade och var "Braven", haha :) Vi fick ändå 60%, mycket mer än vad jag trodde vi skulle få, men det kunde variera på programmet från 8:or till 3:or. Så där han skötte sig, där var han jätte fin! En galoppvolt blev nästan en piruett, sen fick han även en broms på sig (såg det ut som) innan volten till halva travökningen, så han stod och hoppade lite. Men han är så söt min lilla ponny! :D ♥


Här kommer några bilder Linn tog, hoppas det var okej att jag tog dom :). Jag tyckte det var också jätte gulligt allt hon sa på sin blogg och på tävlingen. Allt känns mycket bättre nu! :')






Min älskling♥

/Vicky

Kommentarer
Postat av: Linn Ingvarsson

Toppenfina! Adda mig på msn så kan jag skicka resten av bilderna också^^ [email protected]

2011-07-02 @ 22:54:36
URL: http://dressyrmupparna.se
Postat av: Anonym

Är du på krk ? :)

2011-07-02 @ 23:08:58
Postat av: sofia

skit fina!! de kommer att bli så bra när du hittar knapparna på honom helt och hållet ni kommer regera på varenda tävling de kan jag garantera!! ni ägerrr :D

2011-07-02 @ 23:31:52
Postat av: josephine

om jag ska vara helt ärlig såg det så sjukt mycke bättre ut än innan!!! :D (TA VERKLIGEN INTE ILLA UPP!!!)

ni utvecklas verkligen !

2011-07-03 @ 10:42:56
URL: http://sportrytttarna.blogg.se/
Postat av: Alva

ni är otroligt fina tillsammans! :D

den hästen är otroligt fin också!

man kan nästan se på han hur svår han är, och jag tycker du klarar han SÅ SJUKT BRA!

önskar er all lycka i världen!

2011-07-03 @ 11:41:20
URL: http://islandshastryttaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

fyfan vilken fin ponny du har och duktig ryttare till den ponnyn ni passar så himla bra !! :)

2011-07-03 @ 20:28:22
Postat av: PATRICIA

söt :D

2011-07-04 @ 09:14:10
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Emma

Gud så mycket finare det såg ut nu när linn hjälpte er! :D

2011-07-04 @ 11:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0