lite mer från finland

Här kommer lite bilder från Finland. Vi bodde som vanligt hos mormor, våra kusiner bor några hundra meter bort. Vi hann bara vara där i två dagar vi brukar vara där i iaf 4dagar. Vi har badat, haft den årliga grillfesten ;D, firat min och min syrras födelsedag och mina kusiners födelsedagar. Eftersom vi bara träffas en gång per år, så blir det lite så, även fast jag gärna skulle vilja träffa dom mer.. Sen har vi också varit och hälsat på morfar, kollat på film, varit i Ekenäs och köpt glass, kollat runt lite i affärer, provade ut bland annat en soffa åt Anna, gjort en tårta, spelat kort. Vi har hunnit med en del, och det är säkert mkt mer saker som jag inte tänker på just nu! :)

Något ni kanske inte visste är att jag är helt BEROENDE av GEISHA! Det har jag nog varit sen jag var 5år. Jag äter alltid upp ett paket på några timmar, haha... xD


Syster ;)

Mamma :)

Kusin Anna och syster :)

Pappa, Håkan, Rolf (morbror) och kusin Albert :)


lite bilder!! :)

/Vicky

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha jag är också helt galen i Geisha! Galet gott är det :D

2011-07-18 @ 23:26:30
Postat av: Ellen :D

HAHA ni är inte ensamma tjejer ;D <33 det är så JÄÄÄVLA gött ju :)

2011-07-19 @ 08:50:21
URL: http://hoppodressyrtjejen.blogg.se/
Postat av: Katja - en talangs blogg

Åh vad fika sugen jag blev nu!

2011-07-19 @ 10:00:25
URL: http://stallkatjap.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0