Roxelina genom åren


Roxelina som föl med sin mamma, Torps Gejsa


Roxelina vid 1års ålder


Roxelina vid 3års ålder, blev diplomsto


Roxelina vid 4års ålder hos uppfödaren


Roxelina och Linda (hennes gamla ägare) 07


Jag och Roxelina på Provridningen 2007

Jag och Roxelina på en hopptävling på Ekerö Ryttarförening 2009

Träning inför mitt första Fjord-SM 2009

Jag och Roxelina, sommaren 2010

Jag och Roxelina, tävling på haningebygden, våren 2010

Jag och Roxelina, tävling på Färingsö RS, sensommar/höst 2010


Kommentarer
Postat av: Joanna

Den sista bilden på färingsö, var det den gången när jag var med?? :D Jättefina bilder (:

2011-01-10 @ 08:21:15
URL: http://capint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0