första traven



Brave Heart
Jag skritta en liten stund på honom barbacka. Då det var plusgrader, kunde man knappt rida någonstans, då hästarna får stora styltor direkt. Men han var väldigt lugn idag! Min mamma tog lite foton på honom när vi jag red, vilket han tröttna på direkt xD






Roxelina
Jag pröva att rida ut en sväng, vilket gick bra men var tvungen att hoppa av flera gånger och ta bort snöstyltorna. Men jag trava på henne idag! Hon var så pigg! Hon ville bara springa, ville inte skritta eller stå stilla, det gick inte. Hon var typ överlycklig! :') Jag passade även på att klippa hennes man :)
Fler bilder kommer strax :)





Kommentarer
Postat av: Malin

Varför har du inga snösulor på dom då?

2011-01-08 @ 13:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0