Lite frågor, lite svar

  Anonym om Annonser:
är det från hennes annons?
var hon tävlad redan innan du köpte henne?

Jaa, hon var tävlad upp till LA nivå, lite grann. Jag fick henne när hon var 8år, nu är hon snart 12år. :)
   
  amanda om Hästar jag provridigt innan Braven:
Jag undrar det samma :P Du tittade nästan bara på hopp ponnyn och ingen hade gått dressyr? :S
MSVB i hoppning hade dom flesta hästarna gått och inte så högt alls elr knappt ingen dressyr. Så köper du Braven som gått SM i dressyr och inte mkt hoppning, lite konstigt tycker jag så det får ta och förklara dig lite här nu ;)

Det var ca två år sedan nu jag provred dom ponnyerna. Jag hade tävlat mest hoppning med Roxan då och var inte speciellt intresserad av dressyr just då. Det var hoppning som gällde och det var vad alla jag kände höll på med. Men mitt hoppintresse svalna lite senare och dressyren tog över. Idag älskar jag dressyr och hoppningen kommer vid sidan av, men det är kul för omväxlings skull. :)
Sen måste jag säga att han blev hoppad och tävlat av Linn upp till LB. Hans Westergren som jag tränar för tycker Braven är en helt fantastiskt fin ponny med otrolig hoppförmåga och kommer kunna gå högre klasser i hoppning med! :)
   
  Sarah om Bilder från IDAG:
varför använder du boots ? finns ju olika anledninga till varför liksom ^^ bara kul att veta^^:)
Jag använder inte alltid Bootsen. Jag har dom av säkerhetssjäl för att han inte ska trampa sig med broddarna och sådant. Jag är väldigt rädd om honom. Utanför ridhuset är det väldigt halt också, så jag vill inte att han ska trampa på sig själv där heller. Sen är det ju alltid snyggt! ;D (enligt mig!)

Felicia om Bilder från IDAG:
Vart har du köpt din snygga väst? Skulle vara jätte glad om du kunde svara på något sätt! :D
Jag har ingen aning faktiskt var jag köpt den någonstans, jag fick den av min mamma ^^.  Men märket heter i alla fall: CLIQUE. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0