Fråga

Varför så många tränare? Är det inte jobbigt?

Min "huvudtränare" är Ulrica, hon tränar jag för ofta. Cecilia hjälper mig med vägarna och vad domarna kollar på (då hon är dressyrdomare). Mads har jag tränat för några gånger och han tränar för honom för jag tycker han är en riktigt skicklig tränare och jag lär mig mycket.

Hans tränade jag för ofta förr, men det har inte blivit mycket under det senaste året då jag bara tränat dressyr. Men min pappa fixade några träningar med Niklas så jag fick hoppa lite grann i alla fall. :)

Nej, det är inte jobbigt, få jag lär mig mycket från olika tränare och får min egen uppfattning av det jag lär mig. Så jag måste säga att jag tycker det är roligt att träna för olika tränare. :)



Kram Victoria♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

Mena inget illa, undra bara :-) Alla tycker ju olika :-)

2011-01-02 @ 18:24:20
Postat av: Anonym

vilket förvirrande inlägg, fatta nada. :S:S:S

2011-01-02 @ 20:09:41
Postat av: elise

håller med dig ! tränar också för rätt många tränare men jag tycker det bara är nyttigt ! man kan ju liksom plocka med sig lite från varje tränare så blir de kanon ! :D

2011-01-03 @ 13:41:09
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0