Dagens ridpass



Brave Heart
Red lite på ridbanan. Då vi inte har något ridhus och det är djup snö överallt, så är ridbanan det enda stället man kan rida, om man inte ska snöpulsa. Men jag gjorde lite öppnor och slutor, övergångar m.m. Han var lite lagom pigg idag men var inte så uppmärksam. :P
 Min mamma filmade idag när jag red som jag håller på att lägga upp just nu, så den kommer upp strax! :)




Roxelina

Skritta ut en sväng, barbacka. Då hon inte får snöpulsa mer än 15 minuter om dagen för veterinären, så fick vi gå på vägen längst allén på vägen hem (asfalt). Hon var riktigt pigg idag, och gick och trippa. Om 4dagar får jag börja trava! :D

Lägger även upp en video på mig och Roxi, från en tävling på Stockholms Fältrittklubb! :)

Bild från i höstas! :)


Kram Victoria♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0